Enerpeel Peeling Tedavileri

Peelingler ile cilt yenileme, etkili, etkin, ekonomik ve uygulanması kolay olan medikal bir işlemdir. Cilt canlandırıcı peeling işlemleri,tedavi edilmesi gereken her cilt problemine uygun özel bir peeling ajanı vardır.

Her cilt problemi için belirli bir çözüm vardır. Enerpeel serisi, farklı asitleri,ya da asit karışımlarını baz alan formüllerden oluşmaktadır.

GÖZ  VE DUDAK ÇEVRESİ BAKIMI
Göz ve dudak çevresindeki bölge için özel peeling formülasyonuna sahiptir. Göz çevresi ve göz kapaklarındaki  çizgi ve kırışıklıkların azalmasını sağlar.Dudak çevresi için foto yaşlanmada etkilidir.

LEKE TEDAVİSİ
Pigmentasyon bozuklukları, güneş lekeleri, yaşlılık lekeleri, çiller, doğum kontrol ilaçlarının neden olduğu lekeleri tedavi edebilir.

AKNE VE SKAR TEDAVİSİ

Akne skarları, komedonal akne, papülo-püstüler aktif akne, yağlı ve akneye meyilli ciltlerin tedavisinde uygulanır. Özel formülasyonu sayesinde sebumun aşırı üretimini baskılar. Komedon oluşumunun engellenmesine yardımcı olarak akne gelişiminin engellenmesinde önemli rol oynar.

BOYUN VE DEKOLTE BAKIMI

Nazik boyun ve dekolte bölgesine özel olarak formüle edilmiş enerpeel,     cilt tonusunu elastikiyetini artırarak çizgi ve kırışıklıkların azalmasını     sağlar. Ayrıca bu bölgede pigmentasyon düzensizliklerinin giderilmesine     yardımcı olur.

EL VE VÜCUT BAKIMI
Eller için özel tasarlanmış peeling solüsyonudur. Laktik asit ve kojik asit aşırı melanin üretimini baskılar ve leke açıcı etki sunar. Eldeki kırışıklıklarda ve yaşlılık lekelerinde etkilidir. Sırt bölgesi içinde uygundur, uygulama yapılabilir.