Selülit ve Çatlak Tedavileri

AWT AKUSTİK DALGA TEDAVİSİ
AWT yani akustik dalga tedavisi FDA onaylı yöntem şimdiye kadar bilinen kozmetik ve klinik uygulamalardan farklı olup AWT acısız, iğnesiz, ameliyatsız kalıcı çözüm sunuyor. Hollywood yıldızlarından mankenlere, dünya sosyetesinden Madonna’ya selülitlerinden kurtulmak isteyen herkes AWT yaptırıyor. Madonna’nın “Formumu AWT’ye borçluyum. Cihazı evimede aldım demesiyle AWT tüm dünyaca popüler oldu.Dünyada ünlü şarkıcı Madonna’nın kullanması ile dikkat çeken ve popülerliği hızla artan AWT tedavisi; etkili sonuçları sayesinde son günlerde hızla yükselen bir trendle selülit ve bölgesel zayıflama tedavisinde zirveye yerleşti.

Akustik Dalga Terapisi’nde hiçbir kimyasal madde kullanılmıyor, enjeksiyon ya da lazer uygulaması yapılmıyor; minik, güçlü ses dalgası darbeleri kullanılıyor. Aslında Akustik Dalga Terapisi denilen sistem, böbrek taşını kırmak için kullanılan sistemle tamamen aynı olup sadece başlık değişikliğiyle selülit tedavisinde denenmiş ve etkili olduğu Almanya’daki klinik çalışmalarla ispatlanmıştır. Akustik basınç dalgaları deriden verilerek selülit oluşumuna sebep olan bileşenlere direkt etki ediyor.

AWT  6-10 cm derinliğe kadar güçlü mekanik enerji dalgaları ile tam kat doku aktivasyonu sağlıyor. AWT'deki şok dalgaları sayesinde,

• Cilt; elastikiyeti artar ve sıkılaşır.
  • Fibroz bantlar; çözülerek cildi bırakır ve selülit giderilir.
  • Yağ hücrelerinde hücre zarı geçirgenliği artarak yağ dokuda volüm kaybı oluşur.
  • Kan dolaşımı ve lenfatik dolaşım güçlenerek düzenlenir.
  • Kaslarda biyomekanik stimülasyon ve pasif egzersiz ile kas kondüsyonu artar, kalori harcanır.
  • Doku enzim aktiviteleri ile lokal ve genel lipoliz etkisi oluşturur.
  • Metabolizma hızını artırarak kilo vermeye yardımcı olur.

Akustik dalgalar vücuttaki enerji noktalarını ve sempatik zincirleri güçlü ve yüksek frekanslı mekanik enerji ile uyararak genel metabolizma hızını maksimum düzeye çıkarır. Bu sayede diyet yapan hastalarda karşılaşılan metabolizmanın yavaşlaması sonucu kilo vermenin durması sorunu, diyet programı, AWT ile kombine edildiğinde ortadan kalkar.

AWT'de karın bölgesinde yapılan uygulama ile kronik kabızlık hastalarında kabızlığın düzelmesi de metabolizmanın ve bağırsak peristaltizminin şok dalgalarıyla arttığının bir ispatıdır.

AWT Hangi Durumlarda Etki Ediyor?
AWT ile 3 yönlü etki görülür.
1. Selülitlerin giderilmesi
2. Bölgesel yağ fazlalıklarından kurtulma
3. Sıkılaştırma,toparlama,cilt gevşekliği sorununun çözümü
Yani bir cihazla pek çok sorun aynı seansta çözümleniyor.

AWT'nin Kullanım Alanları
1) Selülit tedavisi
2) Cilt ve bağ dokusu sıkılaştırma.
3) Kırışıklık tedavisi
4) Gebelik çatlakları
5) Örümcek ağı tipi varisler
6) Liposuction sonrası çabuk iyileşme
7) Skar izleri
AWT tedavisi selülitin yanı sıra çene altı, kol ve yüzdeki sarkmalarda da etkili olmaktadır.

AWT Uygulaması Yapılamayan Durumlar?
Ciddi düzeyde böbrek ve karaciğer rahatsızlığının bulunması
Ciddi kalp rahatsızlığının bulunması kalp pili kullanımı
Kontrolsüz şeker hastalığının olması
Arteryel hipertansiyon
Koagülasyon hastalıkları
Bacakta flebit ya da derin toplardamar trombozu olması
Hamilelik/ emzirme
Yeri tam olarak tespit edilemeyen sancılı bölgelerin olması

PASİF JİMNASTİK
Bu jimnastik kilo verdiren bir egzersiz değildir. Kilo verme ile boşalan yağ hücrelerinin sıkılaşması ve toparlanması için uygulanır.Aktif sporda ortaya çıkan kas artışı pasif egzersizde olmaz.Ayrıca fazla kilo ile yapılan aktif  egzersizle ortaya çıkabilecek sağlık sorunları pasif jimnastikte ortaya çıkmaz. Pasif  jimnastiğin etkileri kalıcıdır. Vücutta pasif egzersiz programını bitirdikten sonra kilo artışına kadar vücut şeklini muhafaza eder. İncelmenin dışında eklem ve bağ dokusunu destekler, vücutta kan dolaşımını hızlandırır,kireçlenmelere ve selülit tedavisine yardımcıdır, bir saat boyunca kişinin psikolojik rahatlamasına da yardımcı olur.

LENF DRENAJ
Lenf  drenaj, sporla verilen kilolar sonucunda gevşeyen vücudu sıkılaştırmak, metabolizmayı hızlandırmak, vücutta biriken toksin ve ödemi atmak, dolaşım bozukluğu problemlerini en aza indirgemek, lokal olarak yağların biriktiği bölgeleri toparlamak, dilediğiniz ölçülere ve vücut şekline kavuşabilmek için uygulanan bir yöntemdir.

Kan dolaşımını hızlandıran ve vücutta biriken toksinlerin idrar yoluyla atılımını sağlayan bu yöntem özellikle sık seyahat eden kişilerde basınç farklılıklarından dolayı meydana gelen ödemi ortadan kaldırır. Menstrüasyon sonrası ödem çözmek için tavsiye edilir.

SELÜLİT MASAJI
Selülitli bölgelerdeki kan dolaşımını hızlandırmaya yönelik bu masaj özel bir teknikle uygulanır. Sorunlu bölgelerdeki kan dolaşımını hızlandırarak portakal kabuğu görüntüsünü giderir. Teninize pürüzsüz bir görünüm kazandırır.

Selülit Masajı, deri altı kan dolaşımını iyileştirerek damarların çapının daraltılması ve kanın bacaklardan düzenli olarak akmasını sağlar. Böylece bozuk kan dolaşımının yeniden düzenlenmesi, hücrelere daha iyi oksijen gitmesi ve toksin maddelerin vücuttan atılması sağlanır.